torek, 8. oktober 2024

UŽIVAJ!!!

Danes sem tako uživala v kuhanju marmelade! Včeraj pa v nabiranju sliv! Božansko je! Seveda imam najraje slivovo marmelado z olupki, ki se zrolajo svitke. Taka je najboljša.

Zdaj sem se spomnila, da imam rada tudi šipkovo. Kako bom pa to naredila? Bom že našla kakšen dober recept. Šipka je polno! Spet nekaj novega!

Iskala sem recept za marmelado iz moje najljubše knjige. Najprej sem jo komaj našla in sem že skoraj mislila, da sem kje podarila! (Da ne bi kje! Da mi ne pride na misel!!! Kaj takega!!! Škandal!) Našla sem jo skrito med drugimi zelenimi knjigami. Kako se mi je nasmehnila! Bila pa je skrita kot kameleon! Komaj, da sem jo prepoznala!

Potem! Potem pa sem jo odprla! Kar nasmehnila se je moja duša. V sebi sem čutila tako radost! Našla sem na roko napisane recepte moje babice, ki mi je bila tako ljuba. Še vedno mi je! Pogrelo mi je dušo! Zaigralo mi je srce ob njeni lepi pisavi. Vse še je tako lepo zaoblila in zaokrožila. (Našla sem recept za domače kekse iz šestdeset do osemdeset jajc! Slučajno, če kdo rabi…)

To je najboljša marmelada sploh! Včeraj sem uživala v nabiranju v dobri družbi. Priznam, da mi je obisk knjižnice vmes polepšal popoldne! (Bilo je nujno! Bilo pa je tudi razvajanje duše. Priznam pa tudi to, da ni šlo tako gladko, kot sva vse s sokrivko (v najboljšem porednem »žlehtnem« igrivem zabavnem pomenu) vse prepričevali, da samo oddava knjige in že prideva nazaj. (Kaj hočeš! Knjige so prave zapeljivke!) Bilo je fantastično sproščeno! Seveda vem zakaj, ker sem bila sproščena in to, kdo sem v resnici.

Mimogrede.

Ljubim življenje!

Seveda je to najboljša marmelada! Ker je že obiranje bilo fantastično, potem pa še kuhanje z babičinimi recepti! Sanjsko!

Uživaj mi! Skuhaj si kaj dobrega! Ali pa dovoli, da ti kaj dobrega skuhajo!

Ljubek pristen srčkan ljubeč radosten nagajiv miren sočen strasten luban razkošen živahen žlahten noro zabaven sproščen vesel harmoničen ustvarjalen razvajalen blažen dan poln božanskega obilja!



Življenje je lepo! Dopusti, da ti to pokaže! Pusti, da ti to zares pokaže! Čudovita si! Izjemna si! Privošči si kaj lepega!

Ni komentarjev:

Objavite komentar