ponedeljek, 7. oktober 2024

SIJ NAJBOLJ MOČNO

Rada kuham. Sploh za druge. To je moje darilo. Način, kako jim pokažem, da jih imam rada. Pozornost, da si vzamem čas in sem čisto polno prisotna z njimi. To je grajenje bližine in mostov.

Čeprav imam rada samoto. Rada imam kombinacijo, ravnovesje obojega.

Tako, zdaj pa malo svežega zraka!

Kako je prijal tak sprehod! (Čeprav je bil kratek, pa zato sladek!) Malo sem fotografirala rože ob cesti. Trava se je dvigovala visoko čez rob in se je dotikala neba. Čudovito je bilo. Danes si bom še privoščila isto, malo sprehoda. Kar se nadiham in se počutim čisto drugače in sveže. Polna energije. Prezračena.

Z lahkoto se povežem s sabo, ko sem v naravi. To mi daje neskončno zadovoljstvo. Obožujem vetrc v laseh, sploh če je nežen.

Uživala sem tudi v sedenju na soncu in klepetu. Ponudila sem korenčkovo jabolčno torto in bila je dobra. vedno uživam v pogovoru in zamenjevanju zanimivosti. Sploh pa čudovitega globokega sveta in vpogledov duše.

Zgodbe so zdravilne. Najprej pozdravijo pripovedovalca, potem pa dajo darilo vpogleda drugim.

Danes pa grem v knjižnico po novo zalogo zgodb. Po pomoti sem vzela drugi del, namesto prvi. Pa saj nič zato, pa imam izgovor, da grem še enkrat v knjižnico. To je zame svetišče. Tako kot narava!

Danes bo lep dan, saj se popoldne dobim s prijatelji. To še bo zabavno. Pa saj vem, da si sama ustvarjam lep ali ne tako lep dan. Izbira je moja! Danes izbiram srečo! Zakaj ne, če jo imam enako na voljo, kot tečnobo ali zagrenjenost! Potema pa raje izberem srečo, vedno znova in znova! Iz trenutka v trenutek!

Uživaj mi, čuj! (Saj ne vem, če mora biti prevod za Neštajerke… ampak pomeni: »Si me slišala?! Resno no!!!!« (Prevod pa je lahko čisto pristranski, ker nisem ravno prevajalka…))

Ljubek srčkan zabaven sočen jasen kreativen ljubeč miren sočen sončen strasten sijoč harmoničen bogat razkošen pester vesel dan poln božanskega obilja!



Sledi svojemu srcu! Izjemna si! Izbiraj srečo, danes – no, saj jo lahko vsak trenutek! Zakaj pa ne! Sonce si lahko ustvarimo sami, s tem ko sami sijemo najbolj močno, kar le lahko!

Ni komentarjev:

Objavite komentar