sobota, 16. december 2023

USKLAJENOST IN SVOBODA

 Zaupam, da me življenje prav vodi! Zdaj pa je samo čas, da se počutim najboljše, kar se lahko.

Ča je tudi odpuščanja. Sebi. Še bolj pa drugim. Ne bom jih več nosila v srcu, da me zastrupljajo. Dovolj. Vse osvobajam. Vse! Vem, da vas bo karma doletela, ampak to ni na meni. Vse vas spuščam. Zdaj kličem karmično poravnavo. V svojem srcu pa delam prostor resnični Ljubezni. Veselju. Smehu.

Zdaj prosim vsa bitja Luči, da prerežejo vse vezi na karkoli, kar ni Ljubezen ali več. (Podobno nas uči Susan Ashley naj vse vezi od mene in do mene, ki so manj kot Ljubezen razpadejo zdaj.)

Počutim se svobodno.

Včeraj sem tako uživala ob branju knjige Vrtinec – Kjer zakon privlačnosti združuje vse sodelujoče odnose od Esther in Jerry-a Hicks (Abrahamov nauk). Danes sem že uporabila praktične vaje iz nje, ki mi dvigujejo vibracijo. Pa še v knjižnico sem šla po več navdiha.

Jaz imam moč, da usmerjam svoje dobro počutje. Jaz se usklajujem s svojim Izvorom.

»Če je to moj resnični namen, potem sem odkrila pot, edino pot do svobode in resnične sreče.« Abraham – Esther in Jerry Hicks.

Hej, uživaj danes ta dan na polne!



Rada se imej in uživaj ta dan na polno – zares in poslušaj svoje srce! Uživaj! Res!

Ni komentarjev:

Objavite komentar