sreda, 13. december 2023

OČARLJIVO ŽIVLJENJE

Danes je dan sprostitve. Danes samo uživam. Danes ves dan lenarim. Veliko sem že naredila in zdaj potrebujem počitek. Točno zato si ga bom tudi vzela. Šla bom na dolg sprehod!

Ravno prej sem prišla iz kratkega in ob vrtu sosedov so cvetele tako lepe vrtnice vseh barv. Bile so božansko lepe v popolnem razcvetu. Naredile so streho nad mizo s stoli in je bil prav rajski občutek iti tam mimo in jih samo opazovati. Na toplem je ležala mačka in se grela. Prav čas se je ustavil. Danes pa se bom jaz prelevila v tako mačko, ko bom samo uživala. Napovedali so dež, pa je bilo tako lepo sonce ves dan in to me neizmerno osreči. Prav toplo je zunaj in prijetno spomladansko poletno. Vse je v popolnem razcvetu vseh barv in obožujem sprehode, da mi je vsa ta lepota podarjena. Obožujem naravo nasploh. Drevesa me vedno božajo s svojo nežno, a izjemno močno energijo in me sprejmejo medse kot v gnezdo domačnosti in topline.

Lepo življenje imam. Prav očarljivo in vedno bolj mi je všeč. Samo lepše in lepše postaja. Obožujem ga! Obožujem, da sem živa in da izkušam to veličastno pustolovščino.

Danes se še bolj posvetim lepoti in jo srkam vase.

Ljubek pristen lep sijoč vesel nagajiv lahkoten dan!



Zaupaj svojemu srcu. Sledi svojemu srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar