torek, 12. december 2023

ŠE BOLJ PRISTNO SIJEM

Zaupam v dobro, da se vse dogaja zame. Vadim. Vdihnem. Izdihnem. In spet zaupam, da se vse dogaja zame. Postopek ponovim neštetokrat, če je potrebno! Danes pa praznujem, saj sem si, od meni ljube avtorice Denise Linn, naročila kar dve knjigi! Ni mi šlo in ni mi šlo naročiti. Metalo mi je kar nore cene ven! Potem pa – čudež! Naročila sem eno, pa še me je druga vlekla in zdaj imam obe! Božansko! Res sem srečna!

Rada se učim in rada berem. Tako slišim kaj zanimivega, kar je v resonanci z mojim srcem. Moja duša to takoj prepozna, da dobim kar mravljince po koži! V meni se zgodi preskok, kot bi skočila malo višje v zavesti.

Ni tekmovanj. Vsak ima svojo pot. Lahko sem samo malo boljša – kar zame pomeni: malo bolj pristna – verzija sebe. To pa je tudi dovolj! Drugi so tu s svojim čudovitim poslanstvom, jaz pa s svojim. Eni se odločajo, da se bodo še zanikali in tudi to je dobro, na nek način za njih deluje, ker še niso pripravljeni stopiti naprej. Vsak je na svoji poti rasti. Ni pa mi potrebno več kogarkoli vlačiti s sabo in ga spreobračati v srečnega človeka, če se želi počutiti kot žrtev in zagrenjen. Vse je izbira posameznika. Niti me ne moti več. Zdaj sem srečna, da lahko jaz živim pristno. Ustvarjam si raj. To pa je to! Presrečna sem!

Ljubek pristen dan poln smeha in veselja!

Mateja

Rada se imej. Ustvarjaj s srcem! Živi pristno iz svojega srca, da tvoja duša zacveti! Lepa si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar