sobota, 16. december 2023

RAZRAŠČANJE RAJA V VSE SMERI!

Želja se mi je uresničila! Počutim se tako ponosno in umirjeno. Zdaj pa res lahko bolj in bolj živim po svoje. Moja srčna želja se je uresničila in končno sem dovolj pogumna, da res lahko živim tako, kot mi je res všeč. Drugi pa si naj ustvarjajo, kaj si sami želijo.

Čas je, da sem polna in da to polnost dajem naprej. Polna veselja. Polna zagona, polna radosti, polna čudovite povezanosti z materjo Zemljo, Bogom, sabo, naravo, vsem in vsemi. Svet je čudovit prostor in čas je, da dopustim raju, da se razraste v vseh pogledih. (Kassandra Suzan Ashley mi je rekla, da naj se povežemo z materjo Zemljo, vesoljem, Kristusovo zavestjo, Bogom in sabo.)

Življenje je božansko.

Življenje je božansko lepo.

Samo dopustim mu, da je skozi mene in vse v meni in okoli mene se razcveti. Vse je Ljubezen! Vse je pretočnost za Ljubezen! Kamorkoli grem, opazim Ljubezen. To je moje čarobno življenje in obožujem ga! Zdaj pa se mu vsa prepuščam. Vodi me, Ljubezen. Tvoja sem. Vsa. In dotakni se vsakega delčka mene in vsakega, ki ga srečam, da se v njem prižge iskrica Ljubezni in jo sam-a neguje naprej.

Ljubek pristen nagajiv lahkoten vesel šarmanten dan!



Življenje je čarobnost. Življenje te Ljubi. Sprejmi vso to čarobnost Ljubezni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar