sreda, 13. december 2023

ME SLIŠIŠ?

Vse lepote so zame tu. Vedno. Jih vidim? Vsa Ljubezen je zame tu. Jo čutim? Vso obilje je zame že zdavnaj vse okoli mene!! Ga sprejemam?

Kam me vodi življenje? Nimam pojma. Sigurna pa sem, da v pravo smer. Usmerja me na mojo srčno pot. Zaupam mu. Prepuščam se mu. Samo Ljubezen je in zdaj jo z radostjo sprejemam. Zdaj odpiram svoja vrata, okna, vse – srce – še bolj na strežaj, da Ljubezen zlahka vstopi. Ljubljena sem. Vodena sem. Poslušam vodstvo. Srečna sem, da živim po svoje. Vse je blagoslov. Vse je darilo. Zdaj sprejemam lepote sveta zame. Popolno je.

Ljubezen vstopi v moj svet. Vse presvetli v meni. Pripravljena sem.

Nekaj se spreminja in to na boljše. Zaupam v dobroto in ljubezen Boga.

Rada se imam. Rada imam svoje telo. Rada imam svojo dušo. Rada imam svoj svet. Rada imam vse.

Ljubek pristen vesel dan poln radosti in miru.

Mateja

Bodi, kdo si. popolna si in postajaš še več, kot bi rekel Abraham – Esther in Jerry Hicks. Zdaj je tvoj čas cvetenja. Zaupaj intuiciji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar