četrtek, 14. december 2023

ZAKON LJUBEZNI

Ljubezen privlači še več Ljubezni. kar odpira se zame svet lepot. Ptički pojejo zame. Vse je zame. Prečudovita narava. Življenje v raju. Vse je božansko lepo. Zdaj. cenim vso lepoto matere Zemlje. Presrečna sem, da izkušam tako lep svet. Počutim se bogato. Sem bogata. Rada sem to, kdo sem.

Zdaj pa želim, da se vse v meni pozdravi. Pripravljena sem, da se zaceli. Dovolj je bilo. Zaupam, da me življenje sproti vodi tja, kamor moram iti. Vse je zame. Ljubezen je moje življenje. Ljubezen je moja misija. Zdaj jo udejanjam s tem, da živim. Življenje je fantastično. Zdaj. Srkam vse njegove lepote. Z vsem srcem. Ljubim svoje življenje!

Ljubek pristen vesel dan poln smeha.



Življenje je lepo in popolno zdaj. Življenje je praznik. Življenje je Ljubezen. To je moj svet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar