četrtek, 14. december 2023

OPOMINI DOBROBITI

Vse se dogaja zame. Vsaka roža, ki jo vidim ob poti, se je razcvetela zame. Vsako drevo, ki mogočno stoji in ga opazim, poganja liste zame. Vse zeleni zame. Trava. Krošnje. Cvetlice. Grmovje. Vse.

Vesela sem, da mi je ta lepota podarjena s tako milostjo in v takem razkošnem obilju. Zdaj ptiček – vsi ptički, veselo čivkajo in me pozdravljajo, kot bi želeli potrditi, da je vse le dar Ljubezni zame.

Rada opazujem rože, kako zelo buckajo. Vsaka dan so malo večje. Rastejo po njihovem notranjem urniku, tudi jaz. Čutim, da se iz popka razpiram v cvet, ki bo dozorel v sadež, da bogato rodim. Ampak vse ob svojem času. Za ene je pomlad, druge poletje, tretje jesen in ostale zima. Vse je popolno.

»Vodena sem vedno na najboljše mesto ob pravem času, z najboljšimi ljudmi.«

(Kyron - Kryon Lee Carroll - https://www.youtube.com/@kryonleecarroll3491)

Vse je neznansko obilje zame in za vse druge, ki opazijo lepoto. Živimo v raju!

Ljubek pristen vesel lep sijoč bogat dan!

Mateja

Sprejmi vse darove Ljubezni zate. Tvoji so. Tebi pripadajo. Kar je tvoje, je tvoje! Tako je!

Ni komentarjev:

Objavite komentar