nedelja, 17. december 2023

ČAROBNO KIPENJE LJUBEZNI

Čarobno je imeti upanje, da so naše sanje zares uresničljive. Saj ne želim nič kaj drugega kot to, kar mi je bilo posajeno v srce. Želim si samo to, kar mi po božanski pravici pripada. Če mi je dana želja, mi je dana pot. Zdaj pa je na meni, da želji dopustim, da se uresniči. Tako, da se počutim dobro. Bolj razmišljam o zaželenem kot o nezaželenem in tako usmerjam svoje misli. (Abraham – Esther in Jerry Hicks)

Uživam v soncu, ki čarobno vzhaja. Uživam v mojem najljubšem čaju. Uživam v ptičjem petju.

Počutim se najboljše, kar se lahko. Cenim vsak trenutek. Opažam čarobnost. Zahvalim se sproti za lepote.

Kako pa lahko ti danes dopuščaš svojim sanjam, da najdejo pot do tebe?

Odpri se. Vesolje želi zliti nate vso Ljubezen. Cenjena si. Ljubljena si. Dragocena si.

Ljubek srečen pristen vesel blagoslovljen mil razposajen sočen zacinjen sijoč iskren barvit pisan dan poln smeha!



Danes začni stavke z jaz sem… (Iyanla Vanzant) in vstavi karkoli si želiš. To si. Jaz sem Ljubezen. Jaz se veselje. Jaz sem ljubljena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar