sobota, 23. december 2023

ZDAJ JE ČAS ZA RESNICO!!!

Jaz sem Ljubezen.

Jaz sem Ljubezen.

Jaz sem Ljubezen!

Jaz sem že zdaj Ljubezen!

Bog je Ljubezen in ustvarjena sem bila iz čiste energije Boga – Ljubezni! Torej sem jaz tudi Ljubezen.

Seveda sem si nalepila šume okolice, da sem manj, ali tudi iz prejšnjih življenj (Mogoče ni pomembno, ker je pomembno, kdo sem zdaj. Zdaj je moja točka moči!), mogoče, ampak ni treba, da so sploh več del mene! Zdaj je čas, da se popolnoma osvobodim. Moje lekcije so, da sem vedno bolj pristna in to je zdaj to! Živim polno življenje in sem čista radost. Zato zdaj na polno spuščam vse, kar je manj kot Ljubezen, da lahko zares zacvetim!

Spoznala sem, da sem prav hodila v situacije in jih izbirala, kjer sem dobivala povratne informacije, da nisem dovolj, ker sem to želela slišati, da se mi ni bilo treba pomakniti naprej in se ukvarjati s celjenjem svojih ran. Raje sem s prstom kazala na druge, kako so »nesramni« in »krivični« do mene, kajti jaz sem sijoče bitje. Pozabila pa sem, da prst s katerim kažem na druge, ima še v sodelovanju vse ostale prste – celo roko – torej še vsaj trije kažejo nazaj na mene … s tem ko kažem na druge.

Vse je odločitev in radostna rast. Lahko sem v vlogi žrtve in uboga jaz. Lahko pa se odločim drugače in izbiram Ljubezen. Najprej do sebe, ker drugi so samo odslikava mene in mojih notranjih razpoloženj. Tako je! Srečna sem, da se imam lepo v raziskovanju sebe in se tako hitro pomikam naprej. To mi je posebno zadovoljstvo. Zelo sem ponosna nase!

Neverjetno mi pomagajo zdravljenja s Suzan Ashley, ki jih imamo na yb, res jih priporočam, saj so iz tedna v teden namenjena temu, da se povežemo s tem, kdo smo v resnici in z Bogom. Zdravljena so res močna. Prav ponosna sem nase, da sem redna udeleženka! Počasi odstranjujem vse, kar ni Ljubezen in kar ni v sozvočju z mojo pristno naravo. To pa je prava SVOBODA!

Si še želim biti nemočna žrtev ali sem se prepustila miselnosti, da sem nemočna žrtev ali sem se predala splošnemu prepričanju, da sem nemočna žrtev in da se nič ne da?

Jaz sem močna ustvarjalka in tega se zdaj zavedam. Niti sekunde svojega življenja več ne mislim nameniti energiji nemoči, ampak zaupam, da me vodi Bog in da je z Bogom vse mogoče. Kaj bi rekla Kassandra – Suzan Ashley: »Kaj pa lahko narediš (brez denarja)? Naredi to!«

Kot bi rekla F.S. Shinn: »Bog najde pot, kjer poti ni!«

Popolnoma zaupam v to!

Zaupam, da vse dela zame. Jaz sem močna. Niti pikice svoje energije več ne dajem temi in temninam! Dovolj je bilo! Spokajte! Moj dom in jaz smo dom Ljubezni ali več. Tako je. Nič drugega ni več dobrodošlo!

Če pa me slučajno kdaj vrže v te »motne vode miselnosti žrtve«, pa me kot elektrika zbode v mojem srcu, da takoj vem, da je čas, da grem ven in se dvignem nazaj v ljubečo vibracijo srca. To je naša moč. To je moja moč. Jaz imam moč, da ustvarjam raj ali kaj drugega! Definitivno se odločam za raj! Druge možnosti sploh ni!

Zdaj je čas za resnico in resnica je tako očitna in svetla, da je nič več ne more spregledati. To je naša moč!

Ljubek pristen vesel poseben lep sijoč močen razigran praznovalen srčkan pisan dan!



Veseli se vsega, kdo si, kajti ti si že Ljubezen, samo mogoče si za sekundo pozabila. Zacveti! Uspevaj! Radostno rasti! Samo zato si tu! Imej se rada z vsem srcem! Najbolj pomembno pa je, da si povezana s svojim srcem! Zdaj! Cveti Ljubezen in samo to se bo povečevalo in se razraščalo preko vseh mej. Moja draga, lepa si – ti si Ljubezen!

Ni komentarjev:

Objavite komentar