četrtek, 21. december 2023

OBJEM LJUBEZNI!

Vse se začne pri sebi. Danes se zavedaj, kako si dragocena, da lahko to opaziš sploh v drugih. Danes se imej rada, da lahko sploh imaš rada druge. To je nasvet predvsem meni. Vse se začne pri meni.

Se jaz sprejemam?

Se jaz cenim?

Se jaz zavedam, kako je moje delo dragoceno?

Se jaz zavedam, da je dragoceno, da se imam najprej sebe rada?

Danes dopuščam Ljubezni, da me vso objame in mi pokaže, kako zelo sem ljubljena na vsakem koraku. Zdaj sem Ljubljena in to vem. Čutim, da mi že ves čas vso Vesolje želi to pokazati, povedati skozi simbole, pa sem bila tako trmasta, da nisem poslušala. Vso krivdo, sram, gnus in vsa ostala negativna čustva, ki so bila kot šumi v čisti melodiji mojega srca, so bile samo utvare prejšnjih rodov, ki so se prenašale name, da je »sistem« lahko vzdrževal suženjstvo in ujetost, danes na bolj moderen energijski način. Kot sistem mislim temo in ne želim ji dajati niti malo svoje energije. Dovolj je bilo!

Dovolj je bilo poneumljanja in hlastanja za navideznim uspehom, ki te izčrpa do konca, da niti ne veš več, kdo prav si.

Vse odgovore in modrost imamo v sebi. Želim si, da bi vsi bili srečni in delali to, kar ljubimo, da se naša energija radosti in izpolnjenosti dvigne do neba! Kaj do neba – do roba Vesolja, ki se veseli vsakega našega napredka v Ljubezen in osvobajanje!

Dovolj je bilo poneumljanja! Naše srce je pravi kompas in zdaj je čas, da mu tudi zares sledim – slediš, če tako čutiš! Če ne pa bi Abraham – zakon privlačnosti – Esther in Jerry Hicks, rekli: »Nič zato, če še nisi pripravljena na spremembo, saj bo postajalo slabše in slabše – tako da si zares ne boš več mogla zatiskati oči.«

Lahko sprejmemo na nežen način sporočila Vesolja ali notranjega višjega Jaza, ali pa počakamo in so bolj direktna in ne tako nežna. Odločitev je naša. Zdaj je čas resničnega povezovanja z veseljem in vedenjem v sebi, s svojo modrostjo in pristne povezave s svojim srcem.

Ženske in ženska energija, Božanska ženstvenost, smo del napredka in razvoja, kot bi rekli Kassandra – Susan Ashley, zato je tudi napad na žensko energijo tako velik. Zdaj je čas, da smo vzdrževalke ognja Ljubezni svojega srca in sproti nalagamo drva pozornosti in polne prisotnosi, da gori vedno bolj močno.

Zelo si dragocena. Tvoja energija je dragocena, zato jo usmeri v kreiranje tega, kar si res želiš. Zame je to energija dobrih vibracij. Miru. Obilja za vse. Radosti. Veselja. Srečni varni brezskrbni otroci. Ustvarjalnost. Povezanost za naravo. Pristnost. Srčnost. Karkoli je tvoja glavna usmeritev, tja bo tekla energija. Dovolj je bilo namenjanja energije temi in temninam, ki se potem namenja zlorabi nas samih. Za uničenje, kot bi rekla Kassandra – Susan Ashley. Dovolj!

Vsi smo tu, da bi uspevali in cveteli in zdaj si to dovoljujem. Ustvarjam vsak dan, vsak trenutek raj! To je moje resnično poslanstvo. Srečna sem!

Ljubek pristen vesel dragocen zabaven lahkoten živahen jasen srčkan srečen srčen sijoč unikaten dan!



🌹P.S.: Čudovita si! Čudovita si že zdaj! Neguj ta občutek v sebi, ker je edino pravi, ker se občuti fantastično, tako kot prava Ljubezen!

Ni komentarjev:

Objavite komentar