torek, 19. december 2023

PISANOST LJUBEZNI SRCA

Uživaš kaj svoje življenje?

Čas je, da živimo tako in samo točno tako, kot si želimo.

Jaz želim tako živeti. Jaz želim tako praznovati vsak dan. Vsak dan je čudovit in izjemen. Res sem srečna, da imam tako ljubko življenje.

Res imam lepo življenje. Rajsko. Imam sladke trenutke skozi ves dan! Vse, kar zares potrebujem, imam. To mi je dovolj.

Cvetem, kjer sem posajena.

Izbiram več radosti in lepote in več sreče. Polna sem upanja in radosti, da je lahko vsak dan čisto nekaj posebnega in dragocenega in tako tudi je praznovanje tega, da sem živa. Že to samo po sebi je praznik in razlog za veselje.

Ljubko življenje imam.

Res sem srečna, da sem lahko to, kdo sem. Res sem zadovoljna, da si ga ustvarjam po svoje. Dan za dnem. Vsak dan posebej.

Že vnaprej se zahvaljujem za vse dobro, kot nas je učila Kassandra Susan Ashley in res se vse odvija čarobno in lahkotno. Počasi se spominjam, kdo sem v resnici, ter bolj in bolj vidim skozi tančice laži, ki so mi privzgojene in napletene prav na gosto. Mreža se redči in vidim skozi. Res sem ponosna nase. Počasi, a zanesljivo se premikam naprej. Čutim povezanost z Bogom in njegovo Božansko milost, da imam tako lepo življenje. Že zdaj, ko pišem in imam čudovit razgled, čutim, da se vse več luči pretaka skozi mene. Dovoljujem ji. Dajem ji prostor. Vsak dan malo več.

Želim si več meditirati in manj biti na telefonu, da mi ne programira vse svinjarije, ki ni moja. Želim biti pri sebi.

Ti pa tudi uživaj!

Ljubek pristen vesel radosten dan poln upanja in zabave!



🌷 P.S.: Res uživaj z vsem srcem! Imej se rada, saj si res dragocena. Imaš unikatne darove, ki so samo tvoji in samo ti lahko izpolniš svoje poslanstvo. Imej se zares rada iz vsega srca! Uživaj! Izbiraj največ sreče, kar zmoreš!

Ni komentarjev:

Objavite komentar