ponedeljek, 18. december 2023

OTIPLJIVOST MISLI

Zaupam, da danes lahko usmerjam svoje misli. Lahko izbiram dobro počutje. Šla sem na sprehod in videla prave zvončke, kako so popestrili zeleni tepih trave. Vmes so bili tudi vijolični žafrani. Eden pa je bil rumen. Dovolj je, da sijem močno kot sonce in sem satelitski krožnik prenosa Ljubezni za druge.

Velikokrat cikcakam skozi dobro in ne tako dobro počutje. Bolj kot sem usklajena, povezana s svojim srcem, boljše je moje življenje. Samo z zgledom lahko svetim. Vse ostalo nima vpliva.

Brala sem knjigo Soustvarjanje na višku od Esther in Jerry-a Hicks, ter me je navdušila, da premišljeno še bolj usmerjam pozornost na zaželene stvari.

Bogato življenje imam. Veselim se tega trenutka. Jaz odločam, kaj privlačim s svojim počutjem. Jaz sem močna ustvarjalka. V sebi imam močno vodstvo.

Kaj pa si ti danes ustvarjaš?

Občuti čarobnost tega, kdo si. Ceni se!

Lep ljubek srečen pisan mavričen nagajiv lahkoten pristen zabaven raziskovalen razvajalen dan!



Pleši skoz dan in aktiviraj novo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar