četrtek, 17. oktober 2024

UŽIVAJ V PRISTNOSTI

Si lahko danes pristna in uživaš ob tem?!

Ne rečem, da so drugi krivi, da moram odkrivati sebe – znova. Niti slučajno ne. Delali so najboljše, kar so znali. Vsi smo. (In še vedno delamo, najboljše, kar znamo in zmoremo. Logično!) Vse je del poti. Avta tudi nisem znala voziti kot dojenček in so razlogi za to. Nisem se rodila z vozniškim izpitom.

Po drugi strani pa sem toliko želela ugajati in biti pridna hčerka, sestra, no vse – pridna pač, da se niti nisem zavedala, koliko se s tem zapostavljam ali skrivam. Nihče mi ni rekel, da se moram. Samo brala sem (okolico), kaj je bilo bolj zaželeno in sem to delala. Želela sem si odobravanja in ljubezni.

Z vozniškim izpitom pa sem mislila, da sem se najprej morala naučiti voziti, da sem ga dobila. Če nekaj nisem imela, da sem to pridobila, skozi izkušnje. Tako nam ni dano to, kar naj ustvarimo kot našo osnovo za učenje. Če bi se morala naučiti ljubezni do sebe, je najprej nisem imela. Ni obratno, da se rodim z ljubeznijo do sebe. Potem se tako ne bi rabila truditi. Mogoče ni najboljši primer, ker vsi otroci, sploh dojenčki, so zadovoljni s svojim svetom. Kar tako. Ker so.

No, pač.

Lekcije so. Tudi ljubezni do sebe. Ali izražanja pristnosti. Vsak ima svoje notranje vojne, ki jih lahko zdaj pomirimo. Samo sprostimo se v to, kdo smo v resnici.

Nič, kar prihaja od zunaj, nam ne more vzeti naše povezanosti s sabo, s svojim srcem. Nič. Lahko zameglijo pot ali naredijo bolj vijugasto, ampak srce nas vedno prav usmerja. To je naš oseben vodnik. Če se občuti dobro, je dobro. Če pa ne, pa ni. Enostavno je.

Danes je zmeden blog. Že vidim. Upam, da sem ujela bistvo. Včasih je naša notranjost zmedena, vseeno pa se pot naprej jasno izriše ali pokaže. Vse je bilo darilo, da se naučim, kar sem se prišla naučiti. Ali pa nezaželeno, kar lahko spustim, odpustim, česa si več ne želim. Tako se osvobodim.

V glavnem. Sledi svojemu srcu. Ti v sebi veš, kdo si. Bodi pristna. Uživaj v svoji pristnosti. Zaupaj si, ti veš odgovore, če tudi še jih zdaj ne vidiš.

Ljubek jasen ljubeč srčkan pisan pristen lahkoten vesel miren radosten razkošen blažen bogat harmoničen hvaležen sočen nežen sočuten dan poln božanskega obilja!



Sprejmi se. življenje je tvoje. Ustvari si pravljico po svoji meri. Nauči se, kar so tvoje lekcije, ostalo pa spusti in se osvobodi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar