sreda, 16. oktober 2024

POLNO BODI, KDO SI!!!

Knjige so me čisto posrkale! Neverjetno! Zgodbe se vrstijo in navdušena sem! Brala sem tako smešno o psu, ki je čisto poseben in vedno kaj ušpiči. Tako je smešno, da sem se morala smejati na glas. Pa nepričakovano! Popolnoma!

Moja mačka pa se samo dremavo pomika za mano po hiši. Po kom ima to? Sledi mi. Če sem v spalnici, je ona tam. Ne takoj. Pride z zamikom. Če kuham, leži na kavču v kuhinji. Če grem ven, to pa sliši takoj in ni zamika, priteče z vso hitrostjo. Tega pa res noče zamuditi. Drugače še gre v kopalnico z mano, ko si pripravljam kopel. Bliss pa vedno preseneti, ko kaj delam zunaj in pozabim, da je kje okoli. Potem pa kar naenkrat nepričakovano zašumi. Vedno me tako prestraši. To dela tudi mojim, ki pridejo na obisk. Gledajo rože in jih občudujejo, potem pa kar naenkrat, Bliss iz njih. Še vedno jim je srce začelo hitreje utripati. Pride čisto po tiho, kot bi se vlekla po trebuhu (mislim, da je hodila na posebno usposabljanje za elitno vohunko ali kaj) in se potem pojavi ob najbolj nepričakovanih časih! Vsak še uspe samo reči, mačka! Ali Bliss! Kako si me prestrašila! Potem pa se vsi nasmejimo.

No prinesla pa mi je tudi kuščarja čez balkonska vrata. Naredila sem si zaveso proti mrčesu, predvsem proti komarjem. Tako je bila vesela, da je lahko neomejeno hodila ven in noter. Ležala je celo na sredini, ker se ni mogla odločiti, kaj bi. Potem pa je kar naenkrat sredi sobe spustila plen, ki še je bil zelo živahen! Ne na začetku, ker je bil trd od strahu! Potem pa ga je malo s tačko spodbudila, da se je premikal! 'Kaj si to privlekla! Ven!' Saj se nisem zares drla! (Nič nisem rekla. Samo bila sem osupla.) Pokrila sem ga s kozarcem za vlaganje. (Ni mi niti jasno, kako sem se tako trezno odzvala. Kuščar je bil!!! No, ni pa bil prvi, ki ga je prinesla noter.) Bliss pa ni bilo jasno, kako je še prej bil tam, zdaj pa ne more do njega. Kot bi ga gledala v akvariju. No, bolj v terariju… Šla sem po smetišnico in metlico. (Vmes ga je čuvala Bliss, da ne bi kam ušel. Imela ga je na očeh, ko je bil v kozarcu. Čudno se ji je zdelo, da ga ne more doseči s tačko. Hodila je okoli njega in vohala. Kako sva usklajeni.) s hitrimi gibi sem ga pometla na smetišnico in ga samo vrgla. Upala sem, da daleč. Pa je padel dvajset centimetrov od praga med razpoke. Ampak dovolj daleč, da ga Bliss ni več našla.

Živali, sploh take nagajive, ob nepričakovanih trenutkih, ti res polepšajo dan! Če ne drugega mi je super, da vem, da je nekje v bližini.

Bodi samosvoja kot mačka danes!

Ljubeč ljubek srčkan harmoničen hvaležen jasen blažen bogat miren pester pisan barvit razkošen edinstven pristen celovit spontan vesel radosten dan poln božanskega obilja!



Sprejmi svoje darove in jih deli s svetom! To je tvoja misija! Polno živi to, kdo si!

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar