četrtek, 17. oktober 2024

PRISTNA - KOT EDINA RAZLIČICA

Si lahko danes najbolj pristna (ne pridna) različica sebe? Se lahko pri tem celo zabavaš??!! Daj no, saj ne more biti tako težko! Pristnost se občuti fantastično! Točno tako! Enako kot ljubezen!

Za v kuhinji imam podstavke za vročo posodo iz ploščic. Ujemajo se s ploščicami iz ozadja kuhinje (seveda so iz istega paketa). Nalepila sem jim drobne blazinice, ki so jim kot štiri zelo kratke nogice, milimetrske, da spet ne napišem drobne, čisto drobne. Všeč so mi ti podstavki. Ko pa dobim obiske, jim to ni tako zelo všeč. Sprejela sem celo darilo plutastih podstavkov – dvojino, ki bi jih naj nadomestila. Meni pa so še moji – doma narejeni podstavki – zelo pri srcu in dajejo domu unikatnost. Ne želim se posloviti od njih. Čeprav ko jih zdaj pogledam, čutim malo nejevolje, da vsi ne vidijo v njih čudovitosti, ki jo vidim jaz.

Pa saj ne rabijo videti čudovitosti! Dovolj je, da je meni nekaj dragoceno! To je dovolj! To je moj dom!

Zanima me, kolikokrat sem se nad čim navdušila kot otrok in sem dobila odziv, njeeh, nnnnnmmm, kaj vem, ali še kaj bolj mlačnega. Sigurno sem opustila vsako navdušenje, ter se usmerila v dejavnosti, ki so bile bolj zaželene. (Kot majhna pikica s svetlimi lasmi še nisem znala presoditi v sebi. Mogoče so danes imeli slab dan. Ali so se skregali s kom. Ali jim lase ne stojijo kot bi radi. Ali niso dovolj spali. Ali so jih premalo cartali, če so sploh jih. Ali so se skregali z mamo. Ali so dobili mrzlo kavo. Ali je zmanjkalo kruha v trgovini. Tistega najljubšega. Ali imajo tihe dneve. Ali so samo utrujeni. Ali skrbijo zaradi denarja. Ali zdravja. Ali česarkoli, kar mojim (takrat) malim možgančkom ni bilo jasno.)

Je pa tudi čar v odkrivanju svoje prave osebnosti, ko luščim, kar pa mogoče nisem jaz in je bilo samo bolj spodbujano ali zaželeno. Kot bi se spoznavala z novim človekom. Počasi se mi odkriva nov svet. Priznam pa, da tisti glasek v meni ve. Mogoče je tih, je pa vztrajen. Točno ve, kdo sem jaz. In ne odneha. Ni obupal nad mano. Čeprav ga zunanji hrup in strah velikokrat preglasita s svojimi dramami, ostaja vztrajen. 'Piši. Slikaj. Sprosti se.' Nič ni zares izgubljeno, kar me mora najti in mi je namenjeno. Nič ne more utišati povezanosti moje duše in prenašanja sporočil v zemeljski, fizični svet. Ljubezen je resnična in je močna sila – znotraj vseh nas. Tako kot naše srce! To je naš glavni prevajalnik v fizično! Le zaupaj mu!

Ljubeč ljubek čuteč pristen lahkoten srčkan miren sočen strasten harmoničen hvaležen iskren pristen bogat blažen živahen žlahten radosten vesel navihan razkošen čustven prisoten dan poln božanskega obilja!



Prisluhni glasu srca! Sledi svojemu srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar