sreda, 16. oktober 2024

POLNO BOŽANSKEGA OBILJA

Kaj nam vse življenje ne navrže?! Od kod vsa ta pisana zbirka!?! Včasih se zdi kot sračje gnezo, kjer je polno bleščečih stvari pa tudi smeti, ki se sam svetijo.

Kaj če bi na vse to gledala kot darila? Kaj če vse to SO darila?!

Zares!! Lahko sprejmem to možnost!!!?! Kaj pa, če je resnična?

Življenje je skupek nizanja zanimivih stvari, ki me včasih bolj presenetijo, včasih manj! (Zdaj me je presenetil čisto majhen bauc, ki me je pajsnil v hrbet, kot da ima čeljusti volka, čeprav je velik samo tri milimetre. No, dobro, največ pet. no, štiri. Pač zelo mali. Majhen. Baucek. (Mogoče sem zelo pretirava s pet milimetrov. Miceni. (Drobceni no! Pajsne pa!))) Mogoče me je pajsnil samo zato, da se zavedam bolj zdaj. Tega čudovitega trenutka. Dobro, opozorilo sprejeto. Zdaj pa dol z mene! Takoj!

Kaj če bi zaupala, da je res vse zame?! Bila bi na boljšem. V resnici pa se je še vedno pokazalo, dokazalo, da je vse zame. Vse se je razpletlo v moje najvišje dobro! (Vedno še boljše, kot sem sploh pričakovala.)

Zaupam v svobodno voljo. To je naša osnovna pravica. Zaupam pa tudi, da se vso Vesolje trudi, napreza, mu je v veselje, da se nas dotakne, kjer smo in nas dvigne v še več ljubezni. Bolj je sodelovanje, kot pa strogi učni načrt ali načrt za naše cilje in prihodnost. Sodelovanje. Soustvarjanje je še boljša beseda. To je pravi pomen sodelovanja, soustvarjanje.

Lahko se sprostim in sem radostno del tega skupnega soustvarjanja. To je Raj zame in posledično se razliva po vsej Zemlji in še dlje! To je energija, ki jo želim ustvarjati.

Ljubek pristen ljubeč edinstven srčkan jasen ustvarjalen sodelujoč soustvarjalen miren blažen bogat hvaležen harmoničen razkošen vesel celovit sočen strasten dan poln božanskega obilja!



Sprejmi se! Čudovita si! Zdaj pa se podaj v soustvarjanje Raja!

Ni komentarjev:

Objavite komentar