petek, 4. oktober 2024

ČASTNO ŽIVLJENJE S SRCEM!

Kaj zate pomeni veličastno življenje?

Zame je to ta trenutek! Pišem. Sedim v senci. Uživam. Obkrožena sem z naravo in mirom. Božansko je. Vetrc mi pihlja po vratu. To mi tako prija! Neverjetno je!

Veličastno pa mi je tudi potovati ali samo iti na dolgi sprehod. Plesati. Peti ob spremljavi kitare. Ali pa dobra hrana, ki je tudi lepa in zdrava. Druženje s prijatelji. Ali pa branje knjige. Ustvarjanje. Slikanje. Fotografiranje.

Veličastno mi je občutiti pesek na bosih nogah, ko se sprehajam ob sončnem zahodu na plaži. Veličastno mi je sedenje zjutraj na blagem soncu in poslušati valove. Ali pa zvečer brati knjigo na plaži. Ali raziskovanje novega mesta ali mesteca. Ali pa dobro kuhanje. Ali opazovanje mačke, kako drema na soncu. Ali pa opazovanje vrtnice, ki je ravno odprla cvet. Lepo oblačenje.

Veličastno mi je poletje.

Veličastno me je, ko občutim notranji mir in sproščenost. Ali poslušanje čričkov. Ali opazovanje kresničk. Ali gledanje zvezd.

Veličastno mi je, da lahko živim pristno. Ali kopel ali tuš. Ali obisk knjižnice ali knjigarne. Ali druženje z ljubimi.

Ustvarjaj si veličastno življenje! ti odločaš, kaj tvoje življenje dela veličastno zate. Zdaj pa zavihaj rokave in se mu polno posveti! Z vsem srcem si ustvarjaj veličastno življenje. in če ti ni všeč, kar si ustvarila, imaš moč, da to spremeniš in ustvariš kaj drugega!

Ljubek ljubeč veličasten mogočen čaroben harmoničen iskren pristen lahkoten miren edinstven bogat razkošen blažen vesel dan poln božanskega obilja!



Živi svoje življenje. Svobodna volja je tvoja prva pravica po univerzalnih zakonih! To je osnova! Zato si le ustvari čarobno življenje – z vsem srcem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar