sreda, 2. oktober 2024

BLAŽENOST TRENUTKA!

Rada bi bolj občutila lepoto notranjosti. Rada bi srkala lepote tudi vsega, kar mi ima svet ponuditi.

Vleklo me je k morju in uresničila sem si željo. Počutim se fantastično. Morski zrak! Vetrc v laseh. Nežno valovanje. Komaj čakam, da vse posrkam vase.

Želim si polno živeti z vsem srcem. Želim občutiti lepoto. Želim uživati v slastnosti življenja. Rada se imam. Rada imam svoje življenje.

Danes dajem namero, da se zabavam.

Sprejemam vse dobro. Ne samo to, popolnoma ga srkam. Vse lepote narave. Želim živeti polno. Pa kaj mi preprečuje?! Česa me je strah!?! Ni me treba biti strah! Ni mi treba biti v strahu! Kaj se lahko zgodi?! Samo, da sem še bolj srečna! To pa moje srce ja lahko prenese. Če vzdržujem visoko vibracijo v sedanjem trenutku, se bo to nadaljevalo v prihodnost. Nič ne more spremeniti tega. nič! Edino jaz sama.

Rada bi sprejela več odgovornosti za svojo vibracijo. Pa saj lahko! zadnje čase sem že hodila na sprehode kot samo ponovitve gibalnih vaj, brez da bi res opazila naravo. Ustavila sem se le ob čudoviti lipi, ki je že tako stara, da ima s krošnje polno suhih debelih vej. Tam sem roke položila nanjo. Veličastna je in mogočna! Vedno jo občudujem. Kaj vse je že doživela! Njena skorja je hrapava, a notranjost živa.

Zdaj pa je čas, da občutim slastnost življenja. Rada se imam. Več sladkosti kot sprejmem, bolj se še imam rada!

Sprejemam lepoto tega trenutka in vsega, kdo sem. Nič ne bom več besednjačila, čas je, da udejanjam svojo pristnost in še bolj uživam v sladkosti življenja. Čas je, da sem to, kdo sem. Iskreno. Čarobno. Božansko. Celovito bitje.

Polna sem veselja, saj vem, da je pred mano sprememba na boljše.

Ljubek ljubeč iskren čaroben pristen lahkoten živahen romantičen razvajalni razkošen igriv miren blažen bogat kreativen harmoničen hvaležen dan poln božanskega obilja.



Sledi svojemu srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar