sobota, 4. november 2023

Pesem srca!

Kaj če bi se danes za trenutek ustavili?

Vsaj jaz vsem, da to potrebujem. Počitek od vseh obveznosti, družabnosti in gledanja v telefon. Dan bi rada, da bi bil polno izkoriščen. Napolnjen z veseljem, smehov in ustvarjanjem. Preveč sem zadrževala srečo v sebi. Prav počasi me je to ubijalo.

Zdaj se želim pozdraviti. S tišino. Mirom. Naravo in pisanjem.

Zjutraj je bil tako fantastičen sončni vzhod. Ovit v rumeno oranžno rdeče tone. Bilo je čarobno.

Vem, da je prišel čas, ko še je bolj pomembno, da se imam rada in se sprejemam. Zdaj je priložnost, da res poslušam svoje srce. V sebi čutim mir tega trenutka. Vse sprejemam kot je. Nič in nihče se ne rabi spremeniti. Moje srce pa na široko odpiram veselju.

Dovolj imam bolečine, žalosti in trpljenja. Zdaj naj se počisti vsaka navezanost na njih. Zdaj jih spuščam iz življenja. Tega dneva. Tega trenutka. Pripravljena sem zaživeti bolj srčno in srečno.

Lahko danes izbiraš več ljubezni in s tem več veselja?

Zdaj je tvoj čas razcveta!

Ljubek srčen srečen srčkan sijoč dan!



 🌷 P.S.: Pustolovščina se začenja! Pesem srca je preglasila vse! Končno uživamo v življenju! Cenim vsak trenutek, ki mi je dan na naši ljubi materi Zemlji!


Ni komentarjev:

Objavite komentar