torek, 31. oktober 2023

Srce napolnjeno z Ljubeznijo!

Rada se imam. Veselim se tega dne. Veselim se, kaj mi življenje prinaša.

Res mi je lepo, da sem pristna.

Samo zato je vredno živeti moje življenje.

Jaz sem to, kdo sem. Prav čarobno življenje imam!

Bolj kot sem povezana s sabo – s svojim srcem – Bogom in materjo naravo – Zemljo (Kassandra – Susan Ashley) – lepše življenje imam. Tako izbiram vse, kar imam rada! Pa kako mi to ne bi bilo všeč! Pa to je kot samopostrežni bife. Vzamem, kar mi je všeč in se ne razburjam, če so tam jedi, ki mi pa niso pri srcu. Danes izbiram svoje najljubše jedi!

Danes izbiram najljubše stvari: čaj, sprehod, branje, izdelovanje uhanov, kopel…

Že vidim, da se bo čarobnost še bolj stopnjevala.

Kako pa ti najraje preživljaš čas?

Kaj zate pomeni čarobnost?

Ljubek pristen igriv lahkoten radosten vesel dan!



🌷 P.S.: Tu si, da bi sijala, zato izbiraj več čarobnosti!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar