četrtek, 2. november 2023

BOGata preko vseh mej!

Pa tako "fajn" je biti povezana. Vse dokler ni! Zdaj spoznavam, da je pa vseeno najpomembnejša povezanost z Bogom. Z materjo Zemljo. S sabo. (Kassandra – Susan Ashley)

Če imam ta odnos vzpostavljen, so potem vsi drugi zdravi.

Priznam, da sem dajala veliko časa za odnose, kjer se nisem počutila tako dobro. Hrepenela sem po povezanosti. Hrepenela sem po soustvarjanju čarobnosti. Vse je bilo na račun mene. Prilagajala sem se tako, da sem zmanjševala sovjo luč. Povezovala sem se z bolečinami drugih. Zdaj pa želim sidrati ljubezen. Želim biti ljubezen. Želim in izbiram Ljubezen. Vedno. (Kassandra – Susan Ashley)

Prazniki so in vse se daje v bolj počasen ritem. Vse je brez obveznosti. Dnevi so lepi in polni miru. Res mi je lepo, ko lahko uživam v vsakem trenutku.

Zjutraj so vrane imele glasen sestanek.

Delamo na zdravljenju (Kassandra – Susan Ashley) in čutim, da si čistim srce zamer. Po ali že med zdramljenjem tako trdno zaspim in zbudim se iz trdnega spanca skoraj utrujena. Kot bi dejansko delala na odpuščanju in razstrupljanju zamer.

Bog pomagaj mi, da se moje srce očisti. Zdaj.

Dobro mi gre. Krepim odnose, ki so mi res pomembni. Z materjo Zemljo, Bogom in sabo. Končno so mi jasne prioritete.

Kako pa boš ti danes izbirala Ljubezen?

Imej se rada.

Ljubek pristen radosten igriv zabaven dan!



🌷 P.S.: Poveži in povezuj se z Ljubeznijo vedno znova. To je najbolj dragoceno!


Ni komentarjev:

Objavite komentar