petek, 3. november 2023

Stik s sabo!

Spet sem popisala ves zvezek! V točno enem mesecu! Pišem pa res rada! To je moje razjasnjevanje stvari. To je moja sprostitev. To je moja zabava! To je moje veselje!

Danes pa sem navdušena nad peko! Nekaj receptov imam nagledanih, ki jih bom spremenila v veganske! Tako se počutim bolj praznično! Tako so prazniki zares prazniki!

Zunaj sije tako lepo sonce! Prav vabi me ven! Pa saj bom šla! Veselim se lepih dreves, ki so tako stabilna in mogočna.

Želim si živeti bolj pristno, tudi skozi pisanje. Rada bi imela mir. Dovolj imam »letanja« in vseh neumnosti! Spet želim vzpostaviti stik s sabo, z Bogom in materjo Zemljo. To mi je pomembno in dragoceno.

Največji zaklad mojega življenja je moj sin. Skoraj enako pomemben zaklad pa je moje ljubeče srce. Želim si izbirati več sreče. Danes bom samo srkala lepoto tega dne. Uživala bom v običajnostih dneva. Peki palačink.

Kako lahko danes ti občutiš mir in čarobnost?!

Zaupaj si! Vse je zate! Lepota je zate!

Ljubek pristen igriv radosten vesel lahkoten zabaven dan poln smeha!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu. Življenju lahko še bolj dopustiš, da te ljubi. Občuti čarobnost!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar