ponedeljek, 30. oktober 2023

Čarobni samorogi Ljubezni!

Kdaj je dan, ko najljubša skodelica vse bolj umirjen nivo. Počasen tempo. Doma sem. Uživam v pisanju.

Sem radost. Sem lepota. Sem ljubezen.

Koliko negativnega se prenaša iz roda v rod. Zavestno. Še bolj pa nezavestno. Ponavljam neke stare zgodbe trpljenja, ki sploh niso moje! Nisem več pripravljena tako živeti.

Zdaj lahko izbiram več sreče!

Ne bom več izbirala trpljenja. Samo zato, ker ga vsi okoli mene. Mislim, da je bilo dovolj. Vem, da je bilo dovolj!

Super, da se je tega nakopičilo toliko, da ne more več neopazno mimo mene. Če me še potegne vsiljivec trpljenja zavesti v ples, pa takoj, ko ga opazim, da več ne uživam – odidem iz plesišča. Izberem glasbo, ki mi je bolj všeč. Izberem bolj vesele gibe in ritme, ki mi razveseljujejo srce. Uživam v ritmu. Jaz imam pravico izbirati ljubezen. Zakaj pa je ne bi!?

Kaj pa ti izbiraš danes?

Kaj deluje?

Kaj pa ti je všeč?

Ljubek igriv radosten pristen nagajiv lep lahkoten vesel srčkan samorogast dan!



🌷 P.S.: Zaljubi se v svoje življenje! Izbiraj več sreče! In smeha! Bodi vesela! Zdaj! Pleši pesem Ljubezni!


Ni komentarjev:

Objavite komentar