nedelja, 29. oktober 2023

Prispevek vsakega še tako dragoocenega trenutka!

Si kaj pristna?

Kaj te veseli?

Kaj te je nekdaj veselilo?

Naredila sem si čudovite uhane. Rože, ki jih res imam rada! Roza in rdeče barve! Kaj če bi si danes naredila kaj božično prazničnega zimskega? Snežinke ali smrekice z okraski. Malo drugače. To bi bilo zabavno. Dobra ideja.

Kaj pa lahko zdaj naredim, da občutim več veselja?

Priznam, da mi je tako udobno, ko pišem. Mejnik bo počasi tu. Staro se poslavlja. Z veseljem ga spuščam. Naj se že naredi prostor novemu! Ne rabim več starih navezanosti na bolečine. Ni več pomembno. Lekcije so sprejete. Ne rabim več pogrevati starih stvari. Odpuščam.

Zdaj je čas za veselje!

Učim se. Pripravljena sem popolnoma zaupati Bogu. Vodi me. Uporabi me za udejanjanje Ljubezni. Moje srce je čisto in pretočno za veselje. Zdaj živim svoje poslanstvo. Neverjetno »fajn« mi je. V srcu nosim mir. Spet sem zaljubljena v svoje življenje. Obožujem materjo Zemljo.

Kaj boš danes naredila? Kaj te veseli? Zdaj!?!

Ustvari si čaroben dan!

Ljubek pristen sijoč vesel nasmejan pester miren lep fantastičen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Veselje je naravno. Občuti danes veselje do neba!


Ni komentarjev:

Objavite komentar