nedelja, 29. oktober 2023

Igrivost intuicije!

 Energija doma se je spremenila na sijočo in sijem tudi jaz! Naredila sem tečaj pri Marie Diamond, kjer določiš geopatski stres doma. Prav fajn mi je zdaj! Kar bolj diha in mi je bolj pri srcu.

Si ustvarjaš dom kot gnezdo ljubezni, zavetja, stabilnosti in dobrega počutja?

Kaj imaš rada v svojem domu?

Kaj bi spremenila?

Veselim se, da lahko iz domačega ustvarjam toplino, ki se širi na ves svet. Rada sem to, kdo sem. In zdaj se še bolj sprejemam. Čutim, da se moja energija spreminja. Čutim, da se jaz vso objemam z milino Ljubezni. Lepo mi je. Rada sem to, kdo sem. Ljubko življenje imam.

Kaj dela tvoje življenje ljubko?

Danes izbiraj več tega!

Srčkan ljubek ljubeč pristen nagajiv radosten dan!



🌷 P.S.: Življenje je lepo! Uživaj ta dan!


Ni komentarjev:

Objavite komentar