sreda, 1. november 2023

Moč ozdravljenja!

 Enostavno je biti srečna. Včasih pa se mi zdi, da kar izberem žalost in / ali zagrenjenost. Spomnim se česa in me že vrtinec potegne navzdol.

Pa si želim tako počutiti?

Ne!!!

Želim se osvoboditi navezanosti na trpljenje. Žalost. Krivdo. Sram. Kakršne koli bolečine in vse drugo, kar ni dobro.

Izbiram, da se želim počutiti dobro. Vadila bom in vadila, dokler mi ne bo samoumevno. Ali dokler mi to ne bo postala moja prva izbira. Navada!

Dobro pa je, da se zavem slabih občutenj dokaj hitro. Tako se lahko tudi hitreje spravim iz negativne tečnosti težkih občutenj. Če pa se ne zavem dovolj hitro, pa nič zato! Postajo bo tako neznosno, da bom prav prisiljena poleteti iz tega.

Kaj so zate prelomni znaki, da te je potegnila teža žalosti?

Kako to zaznaš?

Ljubek pristen igriv vesel dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu in se veseli! Praznuj vsak trenutek!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar