četrtek, 2. november 2023

V srcu si Ljubezen!

Zaupam ti Bog, da vse urejaš vedno le zame. Vse se ureja presenetljivo dobro. Zlahka.

Danes mi pokaži, kako ti lahko še bolj odprem srce! Pridi mi bliže. Pridi mi najbolj blizu, kar lahko.

Polna sem idej! Torej mi je Bog najbližje, ko ustvarjam. Všeč mi je to! Nekaj čarobnega je v prepustitvi idejam, da se uresničijo. Se že veselim ustvarjanja. Veselja. Zadovoljstva.

Želim se uriti v čustveni moči. Drugi lahko živijo po svoje. Ne bom pa več dovolila, da omadežujejo moj svet.

Počutim se kar bolj odraslo. Prej sem bila kot majhen otrok, ki je izsiljeval dovoljenja za vse.

»Mami, mami, pa to bi, pa to bi, mamiiiii, maaaamiiii!«

Naveličana sem vseh: »Ne! Kolikokrat ti še moram povedati! Neeeee!!!«

Zdaj je čas, da si govorim DA, vsemu, kar si res želim!

Sreči.

Veselju.

Ljubezni.

Igrivosti.

Čemu ali komu boš danes rekla da?

Reci da tudi sebi.

Ljubek prijazen srečen radosten vesel igriv lep zabaven sproščen srčkan dan!



🌷 P.S.: Življenje je čarobnost! Odpri ji srce!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar