sreda, 1. november 2023

Odprto srce čarobnosti!

Spet mi diši življenje. Malo je zahakljalo, ampak se zdaj počutim boljše. Jedla sem naravne antibiotike – česen (pa še proti vampirom je. Upam, da tudi proti čustvenim!).

Toliko sem razglabljala svoje pretekle vzorce, da sem skoraj spregledala lepoto sedanjih trenutkov. Vse sem želela razvozlati! Vse sem želela videti in vedeti! Saj to je rast! Razumevaje sebe skozi vzorce prednikov. Ampak, če bom skozi kopala po preteklosti, bom zamujala čudovite trenutke sedanjosti. Lahko izbiram ljubezen. (Kassandra – Susan Ashley)

Zdaj jo pošiljam vsem prednikom pred mano in vsem naslednikom.

Bog pozdravi vse. Objemi vsakega posameznika v členu življenja, da se bo počutil ljubljenega. Naj se njihova bolečina in trpljenje pomirita. Zdaj je čas za srečo. Vsa njihova življenja niso bila zaman, če zdaj izbiram veselje. Tega bi si vsi želeli zame.

Danes praznujem svoje življenje z radostnim plesom skozi dan. Povezana sem z materjo Zemljo, Bogom in sabo. (Kassandra – Susan Ashley)

Kako pa ti ustvarjaš mir v svoji predniški liniji?

Kako živiš danes, da niso bila njihova življenja zaman?

Si srečna?

Izbiraš veselje?

Se pristno izražaš?

Ljubek poskočen zadovoljen miren uspešen vesel nasmejan radosten dan poln smeha!



🌷 P.S.: Življenje je lepo! Vsi tvoji predniki navijajo zate, da bi izbirala več Ljubezni! Vedno!


Ni komentarjev:

Objavite komentar