sobota, 9. december 2023

Uživam v plesu!

Uživam na poti, ali samo čakam, kdaj bom končno lahko srečna, ko se mi vse sanje izpolnijo?

Danes bi se rada razvajala. Želim si cveteti in biti pristna. Biti v popolnem razcvetu! Cvet ob cvetu! Želim uživati vsak trenutek.

Lahko danes zaplešem svoj najboljši ples in na svojo najbolj priljubljeno glasbo?

Sonce sem v vseh pogledih. Zdaj pa si dovolim sijati. Sonce naravno sije! Zdaj pa želim, da se moja pristna narava spontano izraža kot najbolj topli žarki Ljubezni!

Cenim, da občutim mir. Lepo mi je v tem trenutku. Zadovoljna sem. Življenje je kot ples. Ni pomembno, da bi kam prišli čimbolj hitro, ampak da bi uživali v vsakem koraku. (Wayne Dyer) Danes uživam v vsakem koraku. Zaupam, da je moja srčna pot užitek v glasbi srca  - edina prava zame.

Všeč mi je danes počasni tempo. Všeč mi je sonce, ki pozlati vse. Čutim, da se poezija srca piše počasi in z občutkom. Uživam v vsakem verzu. Besedi. Modrosti. Lepoti.

Hvaležna sem, da živimo na tako lepem planetu materi Zemlji. Bolj in bolj se zavedam čarobnosti.

Kako pa ti danes uživaš v plesu čez dan?



🌷 P.S.: Zavrti si svojo najljubšo glasbo. Močna kreatorka si. Topi se od Ljubezni! (Kassandra – Susan Ashley)

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar