ponedeljek, 4. december 2023

Užitek v stopanju naprej!

Danes praznujem lahkotnost, s katero stopam proti uresničevanju sanj. Saj ne, da bi poznala vsak korak. Zaupam pa, da me vsak korak vodi k uresničevanju mojih sanj. Zaupam v Božansko vodstvo in božanski pravi čas. Moj notranji kompas so občutki mojega srca. Otipljivost občutkov, kot da so vse moje sanje že uresničene.

Stopamo v 5D realnost. Kassandra – Susan Ashley nam je rekla, da to kar želimo ustvariti zdaj, ustvarjamo z občutki iz srca.

Kaj so tvoje sanje?

Jih lahko danes občutiš v srcu, kot da so že uresničene?

Danes se zavedaj svoje dragocenosti in pomembnosti sijanja tvoje luči – da živiš svoje pravo pristno poslanstvo.

Lep ljubek srečen srčen pristen lahkoten pisan zabaven nagajiv vesel poseben dan poln smeha!



🌷 P.S.: Uživaj na poti. To je res pomembno. Danes uživaj! Sledi svojemu srcu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar