nedelja, 3. december 2023

Pretočnost!

Živim svoje sijoče življenje. Najboljše, kar lahko! Izbiram z ljubeznijo najboljše. Tudi tako si izbiram ljubezen.

Proslavljam, kako daleč sem že prišla. Proslavljam, da sem to, kdo sem. Proslavljam, da sem zdaj tu, kje sem.

Učim se uživati na poti. Zadovoljna sem. Čutim, da moje srce postaja čistejše in tako še bolj pretočno za božansko ljubezen.

Počutim se tako ljubljeno. Zaželeno kot to, kodo sem v resnici. Čutim, da dajem veliko ljubezni.

Strupi preteklosti se redčijo, topijo. Izgubljajo na moči. Izpira jih neprestan tok ljubezni. Občutim milost, s katero so mi podarjene vse lepote in obilje sveta. Vem, da sem zaščitena. Ljubezen se nenehno zliva vame, me polni. Srečna sem.

Kako pa ti vzpostavljaš pretočnost za božansko ljubezen?

Danes si zaupaj!

Ljubek pristen zaupljiv srčkan vesel blažen nagajiv milosten vesel dan poln smeha!



 🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu! Spusti vse, kar je manj kot ljubezen. Vredna si dobrega življenja!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar