četrtek, 7. december 2023

Vse zate!

Zdaj pijem čaj iz timijana z medom. Prav za mojo dušo je. Boža moje telo od znotraj in ga zdravi. Vesela sem, da sem našla Anthonija Williama – Medicinskega medija, ki mi je spremenil pogled na telo, hrano in vse, kar nas resnično zdravi.

Lepo mi je. Zadovoljna sem. Točno tu, kjer sem, je zdaj prav zame. Dobro se počutim.

Veliko berem. Uživam v dobrem kuhanju. Sem pristna. Malo šivam.

Zaupam življenju, srcu, Bogu, materi Zemlji, da me prav vodijo. Zaupam v dober konec. Zaupam v radostno potovanje. Občutek miru, saj je vse točno tako kot je prav! Zdaj! Vedno.

Kako se ti povezuješ s svojo pristno naravo?

Ljubek prisrčen topel igriv navihan sočen sončen dan poln smeha in veselja!



🌷 P.S.: Čarobnost imaš v srcu! vse okoli tebe je čarobnost! Vse je zate! Ljubljena si! Zaupaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar