sreda, 6. december 2023

Neguj povezanost!

 Sonce je tako lepo pohitelo izza oblakov in zdaj je vse oblito s toplino. Topi me v ljubezni. Zdaj pa še bolj odpiram srce vsemu dobremu.

Zaupam v dobro. Če še ni dobro, še ni konec. Zdaj vem zagotovo, da je tako. Presrečna sem in se ljubim. Rada se imam vedno bolj. cenim se vedno bolj. Zares praznujem svoje življenje tako, da sem pristna. To je moje največje veselje.

Danes dajem svoje dobro počutje na prvo mesto. Uživam življenje. Sijem. Cvetim. Plešem skozi ta dan. Negujem povezanost s svojim srcem, Bogom in materjo Zemljo. (Kassandra – Susan Ashley) Polna je lepot – samo za nas – raj.

Kako pa ti neguješ povezanost?

Ljubek srčen sijoč srečen vesel zabaven mogočen živahen jasen edinstven harmoničen jasen nagajiv iskren optimističen celovit pester pisan topel dan napolnjen s smehom!



🌷 P.S.: Življenje je čarobnost. Opazi to! Ti si čarobnost! Opazi to!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar