petek, 8. december 2023

Vaja sprejemanja!

Prepleta se vedno bolj zaželeno in sreča. Bolj sprejemam, da sem odgovorna zase, boljše mi gre. Seveda je veliko občutkov, skozi katere sem morala. Še zdaj je vse vaja. Ali še bolj po resnici, zdaj se je prava vaja komaj začela!

Odgovornost je super! Zdaj vem, da imam jaz moč, da kaj spremenim!

Nič več vloge žrtve, ko so drugi krivi za vse. Je pa tudi dober izgovor, da vse ostaja enako. Dovolj je bilo pritoževanja nad drugimi! Ali sabo! (In s tem lenobe, da sama kaj ne naredim!)

Zdaj se zavedam, da imam jaz moč, da si spremenim življenje, kot mi je zares všeč. Zdaj vem, kam usmerjati svojo energijo! Zdaj jo bom vsaj koristno uporabila!

Kaj pa se ti želiš ustvariti danes?

Kako se lahko počutiš malo boljše?

Boljše kot se počutim, bolj dopuščamo zaželenemu v naša življenja. Ti odločaš!

Ljubek pristen igriv zadovoljen radosten vesel božanski sijoč sončen topel srčkan dan!



🌷 P.S.: Pleši skozi dan z radostjo sprejemanja lepote, ki so samo zate. Življenje je čarobno!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar