četrtek, 7. december 2023

Pretočna za Ljubezen

Kaj ceniš kaj svoje življenje?

Ceniš vsaj ta dan?

Ceniš ta trenutek, da je vse dboro?

Kaj ceniš?

Bolj kot izlivam srce cenjenju, bolj se mi odpira. Čutim, kako vse dela zame. Počutim se dragoceno in ljubljeno. Vidim jasno. UŽivam v tem, da sem, kdo sem. Veliko lahko dam svetu, samo da sem pristna. Tako sem najbolj močna luč. Ljubezni. Radosti. Veselja!

Zadovoljna sem,da imam res lepo življenje. Zadovoljna sem, da zdaj pišem in uživam ob čudovitem razgledu na drevesa.

Kdaj pa si ti zadovljna?

Ceni vsako lepoto, ki ti pride naproti in srce ti bo pelo od veselja. Duša bo plesala. Še bolj si pretočna za Ljubezen. 

Ljubek pristen vesel ljubeč igriv iskren sončen srčen sočen dan poln smeha!



🌷 P.S.: Bodi zvesta svojemu srcu. To je potem res tvoje življenje. Pleši skozi dan! Predi od zadovljstva!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar