ponedeljek, 4. december 2023

Zmoreš to!

Veselim se tega dne. Zdaj živim svoje najboljše življenje. Pomirjena sem v sebi, zadovoljna. Srečna. Izpolnjena. Lepa od zunaj in znotraj.

Imela sem tako lepe sanje, ki so bile tako otipljivo nabite s čustvi ljubezni, da še mi je zdaj toplo pri srcu.

Najbolj lahko pomagam drugim tako, da jim zaupam, da bodo sami zmogli vse rešiti več kot čudovito. Če pa bodo potrebovali pomoč, pa bodo že rekli.

Čas je, da se še bolj povežem s sabo, svojo pristno naravo, Bogom in materjo Zemljo. (Kassandra – Susan Ashley) Danes tako zelo lepo sije sonce in je res fantastično. Zdaj se čisto prepuščam lepotam narave, da me objamejo s toplino.

Včeraj sem začela plesti in komaj čakam, da danes nadaljujem. Moja babica je pletla zelo lepe puloverje in vse drugo. Tako sem imela občutek, da je z mano. Vedno sem držala preveč napeto volno, ko pa sem jo spustila, je šlo takoj lažje. Res uživam.

Kaj pa so tvoje meditativne ročne vaje, spretnosti?

Zame je to tudi kuhanje, to me vedno sprošča. Uživam. Veselim se tega dne z vsem srcem.

Ljubek pristen vesel nagajiv lahkoten zabaven unikatno lep sijoč dan poln smeha!



 🌷 P.S.: Spusti lepotam Ljubezni, da te dosežejo. Odpri svoje srce. Ali vsaj malo bolj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar