nedelja, 3. december 2023

Srkanje Ljubezni!

 Snežinke močno naletavajo. Prav čarobno je. Drobne. Redke. Čudovitih oblik, kljub temu, da so minljive. Tko kot mi. Ampak naša duša srka modrost in jo zbira. Srčna pot je vedno prava pot.

Ko snežinke padajo tako počasi, nalahno, bi jih najraje pospešila. Dajmo! Gremo! Mudi se! Kam? Po kaj? S kom?

Samo znanilec, da nisem čisto zadovoljna v tem trenutku. Kaj se »mora« zgoditi, da sem lahko potem srečna?

Kaj pa, če bi bila srečna kljub vsemu? Potem bi tudi pot do tega, kar se »MORA« zgoditi, bilo res bolj zabavno potovanje.

Izbiram, da sem bolj zadovoljna.

Izbiram, da sem zdaj srečna.

Izbiram, da zaupam v božanski pravi čas.

Kaj lahko danes izbereš srečo in opustiš vse »mora se zgoditi prej«, da sem lahko srečna?

Samo bodi srečna. Življenje je čarobnost, ki jo zdaj zamujamo, če ne pogledamo milimeter stran in okoli vseh MORAM. Samo izbiraj srečo, vedno, kot je meni svetovala Kassandra – Susan Ashley. Prepusti se čarobnosti snežink.

Ljubek pristen razigran vesel nagajiv spontan srečen blažen navihan dan poln užitkov!



🌷 P.S.: Poveži se s svojim srcem. To je vedno čarobno! Vsaka snežinka pada na pravo mesto, tako kot mi – smo tudi vedno na pravem mestu.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar