nedelja, 16. december 2018

Pa kaj!?!!!!!

Izjemno dobro se počutim, da sem si res vzela čas zase, za izlet. To mi pa toliko pomeni. Mrzlo je. Pa kaj! Vedno je čas za potovanje. Pa čeprav tudi samo do sosednjega mesteca. Kako je ljubko. Pogrešala sem ga že. Grad. Reko. Sprehode ob vodi. Čisto blizu. Tako lepa pot je polna lučk. Božansko. Lepo. Za mojo dušo. Grad ravno obnavljajo. Pogled na mesto pa je čudovit! Še zvonik, stolp cerkve izgleda majčken. Majhen. Ljubek. Pristen. Strehe so tako lepe barve. Vsi odtenki opečnato rdeče. Rada imam to unikatnost pogleda na strehe, v ozadju reka in polno malih hišk. Vmes sredi vse te majhnosti, prepletenosti pa se dviga cerkvica. Saj je velika. Ampak od zgoraj je čisto majčkena.
Ptuj, Musikafe, 2018

Sprehod pa mi vedno napolni pljuča. Božansko. Zdaj pa sem na toplem čaju. V moji najljubši kavarni. Z mačkami. Seveda obožujem mačke.

To pa je res potovanje za dušo. Zdaj pa se malo grejem na toplem in pišem. Rada ima to. Veličino tega občutka raziskovanja. Vedno sem malo zgubim. Zanalašč. Grem po ulicah. Kaj pa je tam? Kaj pa tam? Tu pa nisem bila. Potem se malo izgubim in vedno najdem veličasten drugi pogled na mesto. Spet z drugega kotička.

Čaj pa je tako dober. Okusen. Popoln. Topel. Vroč. Ni vroč, ravno prav. Prej sem šla po ulici. Pokukala sem skozi okno. Sedežna me je prav vabila. Zdaj pa sem tukaj. Rada imam to preprosto srečo. Božansko. Nadnaravno vsakodnevno lepoto.

Všeč mi je stena polna izsekov literature. Krogi s poetičnostjo. Stavki, ki imajo pomen, kakor za koga. Kakor kdo rabi. Bom delila kak krogec z vami.

Ljubek pocukrano srečen dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje je vsak dan polno priložnosti, da me razveselijo. To je moja izbira danes. Razvajanje. Ustvarjanje. Čas zase. Želim tudi tebi, da izbiraš cukerčke tvoje duše, zaklade tvojega srca. Vsak dan sproti se odločamo za srečo. Si zraven? Brandi Carlile - The Story (https://www.youtube.com/watch?v=o8pQLtHTPaI)

Ni komentarjev:

Objavite komentar