sreda, 19. december 2018

K A T E J A : Nothing is more beautiful!


Hi my Beloved!

Today is a day for relaxation. A walk in nature and the colorfulness of the day. What about poetry? Poetics of the day? I can create everything for myself. As I wish. I have not written a poem for a long time. What am I waiting for? The notebook on the nightstand is waiting. The poems are waiting. And the poetry night too. 


It is important that we hang out with people who build a relationship with us, not destroy it or ruining us.



If I look in my life, why would I have anything against the current? Why not accept everything as it is and just be. In his course of the river of life. I accept everything, as it happened. All patterns. I hug them. Thank you for telling me how it is not going. How would I like to write the story differently? Of course today is my time. Now, at this moment, it's my time. Here and only here is my point of power. That's right!

I’m grateful that exact patterns are revealed to me more than ever. It's like my cold water splashes my face! And that's good! Just wake me up! Splash! I deserve better! I deserve only the best! That's right! My life is precious. I'm precious. Exactly as I am.


I sincerely wish you, to be happy. The heart is our main compass. Where does it lead us today?

What now, when do we really have snow? Great! Just dress warmly! I'm ready for walks! It was such a wonderful sunset! I love that. Camel and tiger together ?! Nothing is more beautiful!



Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Nič ni lepšega!


Hej moje drage, moji dragi!

Danes je dan za sprostitev. Sprehod v naravi in pisanost dneva. Kaj pa poezijo? Poetičnost dneva? Vse si lahko ustvarjam zase. Kot si želim. Že dolgo nisem pisala pesmi. Kaj pa čakam? Zvezek na nočni omarici čaka. Pesmi čakajo. Pa pesniški večer tudi.


Pomembno je, da se družimo z ljudmi, ki gradijo odnos z nami, ne pa ga rušijo. Ali nas rušijo. 



Samo, če pa pogledam tako v življenju, zakaj bi sploh karkoli proti toku? Zakaj ne bi vse sprejela kot je in samo bila. V svojem toku reke življenja. Vse sprejmem, kot se je zgodilo. Vse vzorce. Jih objemam. Hvala, ker mi kažete, kako ne gre. Kako bi rada zgodbo pisala drugače? Seveda je danes moj čas. Zdaj v tem trenutku je moj čas. Tu in samo tu je moja točka moči. Tako je!
Hvaležna sem, da se mi točno določeni vzorci še bolj razkrivajo kot kdajkoli. Tisto, ko mi pljuskne mrzla voda v obraz! In to je dobro! Samo zbudi me! Pljusk! Zaslužim si boljše! Zaslužim si le najboljše! Tako je! Moje življenje je dragoceno. Jaz sem dragocena. Točno taka kot sem. 

Srčno vam želim, da ste srečni. Srce pa je naš glavni kompas. Kam nas vodi danes?

Kaj pa zdaj, ko res imamo sneg? Super! Samo toplo se oblečem! Že sem pripravljena za sprehode! Tako izjemno čudovit sončni zahod je bil! To pa obožujem. Kamelje in tigrasto skupaj?! Nič lepšega!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar