petek, 21. december 2018

K A T E J A : Festivity is tangible...


Hi my Beloved!

Where is my nature calling me, and am I still being deaf? I hear, but I do not want to hear it. How is that? Why? 



I just insist in this comfort of everyday life. This everyday routine brings me daily normal results, which are no longer so special. They don’t give me that genuine pleasure. Will I still insist on this convenience, which is just fictitious?

I love adventure, inside, deep, deeper. Within myself. Everything changes in me. Inside out. I like that boldness and freshness. 


I know myself best. Of course, it's best to get back to the shelter at home. In my lair. Am I accidentally a bear? I would like to make my lair as comfortable as possible. It feels like heaven to me, when I'm all home. Holiness. Colorfulnes. Difference. Then I return to the lair again.

The walkway always fills my lungs. Divine. Now orderd a warm tea. In my favorite coffee shop. With cats. Of course I love cats.

This is really a journey for the soul.



The festivity has become tangible in my life. In golden white colors! Then this big Christmas chair! Just on the roof of the car I would get it home!

Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

P.S.S.: Hey, your life is loving you! Trust! I am inspired to open my heart. Anyone is inspired o listen to his own heart. We walk each in our hearts direction.


**

SLO: K A T E J A : Otipljiva prazničnost…


Hej moje drage, moji dragi!

Kje me kliče moja narava, pa se še delam gluho? Slišim, pa nočem slišati. Kako je to? Zakaj? Še kar vztrajam v tem udobju vsakdanjika. Ampak ta vsakodnevna rutina mi prinaša vsakodnevne običajne učinke, ki niso več tako posebni. Ne dajejo mi tistega pravega zadovoljstva. Bom še kar vztrajala v tem udobju, ki je samo navidezno? 
Rada imam pustolovščino, sploh tako, ki je globinska. Znotraj sebe. Vse se spreminja v meni. Potem pa še navzven. Rada imam to drznost in svežino. Sama se najbolje poznam. Seveda je potem najlepše priti nazaj v zavetje doma. V moj brlog. Kaj sem slučajno medved? Rada bi si ustvarila svoj brlog čimbolj udobno. Samo zato, da potem grem raje v svet, sem tam vse, kar sem. Celovitost. Pisanost. Drugačnost. Potem pa se spet vrnem v brlog. 


Sprehod pa mi vedno napolni pljuča. Božansko. Zdaj pa sem na toplem čaju. V moji najljubši kavarni. Z mačkami. Seveda obožujem mačke. 
To pa je res potovanje za dušo. 

Prazničnost se je kar pritihotapila v moje življenje. V zlato belih barvah! Potem pa ta veliki božični stol! Samo na strehi avta bi ga spravila domov!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

P.S.S.: Hej, življenje te ljubi! zaupaj! Sem navdih, da odprem svoje srce. Vsak, ki išče svojo pot, naj prisluhne svojemu srcu. Hodimo vsak po svoji srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar