sobota, 29. september 2018

Na mah...

Zunaj že tako lepo sije sonce. Poletje se poslavlja. Tako je tudi prav. Vsak letni čas ima svoj čar. In ta čar zdaj so zame kostanji. Včeraj smo si jih prvič pekli. To pa je bilo božansko dobro! V zavetju listja, ker je malo deževalo in strehe, smo si jih pekli. Mislim, da sem jih skoraj sama pojedla dve rundi. Tako so dobri. Tako lepih barv. Najprej poiščem ven tiste rumene, ki se skoraj sami ponujajo, da so med prvimi. Tako lahko se luščijo. Rada jih imam. Kaj rada, res, obožujem jih.

Danes je dan za razvajanje. Si želim kam iti? Me kam vleče? Definitivno si želim vroče kopeli. Čaja. Tako sem hvaležna mami, da mi ga je nabrala na morju. Točno takega, ko sem si ga želela. Res. včeraj sem ga pila z žlico meda. Kako razvajanje je to bilo. Ob komediji. Nore situacije in pogovori.
Življenje je enostavno. Lahkotno.

Nekaj bi napisala, da si delam zdaj vsako jutro zeleni sok. Ali smuti. No, bolj sok. Divje. Kako je to divje. Včeraj sem si naredila malo preveč. Že tako spijem pol litra. Potem pa še nagradni kozarec zraven. Uh, nič ne rečem, za zdravje je. Tako sem spila pol litra in še gledala drug kozarec. Res? bi ga dala zamrzniti? Eh, potem bo tako brez pomena. Nič spijmo. Pa sem še drugo polovico spila na eks. Tako sem zdrava, da kar čutim, kako se mi odplakuje staro in nepotrebno. Danes sem že bila bolj previdna s količinami. To je zdaj moj novi obred. Saj se bom navadila na okus. Vonj. Zdravje je le zdravje. Vem, da mi koristi.

Kaj če bi se odločila danes v sebi, tako kot sem se v trenutku za dodaten zeleni sok, da naredim kaj dodatno zase? Se kaj bolj razvajam, se kaj bolj potrudim. Se bolj osredotočam na svoje srce. Kaj če bi danes naredila na eks kaj dobrega za svoje srce? Kaj mi pravi? Kam me vodi? Kaj če stopim naprej? Kaj če res?

Ljubek kičasto srečen dan!

Cmok! Objem!

P.S.: Prebudimo v sebi srčnost in ji sledimo na polno. Danes. Zdaj! Bee Gees - Stayin' Alive  (https://www.youtube.com/watch?v=fNFzfwLM72c)

Ni komentarjev:

Objavite komentar