petek, 28. september 2018

K A T E J A : Not again!


Hi my Beloved!

It's not interesting that if you lived your own way, you would know exactly how to live. What does that mean? After whose expectations we live? Tremendous is learned. Or a practice. School. Occupation. Well, of course, kindergarten. A car. Then the house. Wedding. A dog. A cat. Or both. What do I really want from this? You as a genuine person.


I want to feel fulfilled. Genuine. Happy. Satisfied. I want to rejoice in my life. Love. Travel. Create. It's an adventure for me.


I also like colors that are so richly different. We are different too. From every perspective. There's a charm in this.


Self-identity and individuality is beautiful. It is right that we express ourselves and we are what we are.


Wide pants. Leopard shirt. Again, I could not say exactly which animal is. Well, the animal pattern. That's for sure. I always liked it. A classic in my wardrobe! Shoes, however, not only are like a real animal, they are even furry! Or more hairy. I adore them! No! I love them!


Life loves you!


Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Ne že spet!


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj ni zanimivo, da če bi živeli po svoje, bi točno vedeli kako živeti. Kaj pa to pomeni? Po čigavo pa živimo? Ogromno je naučeno. Ali kar praksa. Šola. Služba. No še prej seveda vrtec. Avto. Potem hiša. Poroka. Pes. Mačka. Ali oboje. Kaj od tega pa si resnično želim? Jaz kot pristna samosvoja oseba.


Želim se počutiti izpolnjeno. Pristno. Srečno. Zadovoljno. Želim se veseliti svojega življenja. Ljubiti. Potovati. Ustvarjati. To je zame pustolovščina.

Všeč so mi tudi barve, ki so tako bogato različne. Tudi mi smo različni. V vseh pogledih. V tem je nas čar.

Samosvojost in individualnost je lepa. Prav je, da se izražamo in smo to, kar smo.

Široke hlače. Leopardja srajčka. Spet ne bi mogla reči točno, katera žival je. No, živalski vzorec. To pa je zagotovo. Vedno mi je bil všeč. Klasika v moji garderobi! Čevlji pa ne samo, da so kot prava žival, še celo kosmati so! Ali bolj dlakavi. Rada jih imam! Ne! Obožujem jih!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar