torek, 25. september 2018

Cenim to!

Kako dobro dene malo klepetanja. O vsem. O tem, tudi o tem, kako smo si dragoceni. Kako je dragoceno, da si vzamemo čas za en drugega. Res je. Tako dobro mi je. Res cenim svojo družino. Rada jih imam take kot so.
Pogovarjali smo se točno o določeni knjigi. In seveda je bila, kot bi bila pisana zame. Seznam, kaj si želi, kot bi knjigo jaz pisala in kot bi me nekdo poznal. Tako zabavno je bilo. Svoboda. Nekaj tudi o svobodi. Ne spomnim se točno. Svoboda ustvarjanja svojih dni po svoje.
Rada bi napisala, da cenim tudi svoje telo. Tako hvaležnost čutim do njega. Ne samo, da je tako lepo, kako se vzdržuje samo sebe. Kako se trudi, da se pozdravi in vzdržuje to zdravje. Prav res ga cenim iz vsega srca. Omogoča mi svobodo gibanja, vitalnost, čutenja. Rada ga imam. Uživam v njem.
Tako rada imam gibanje. Vedno več se sprehajam in sem vedno bolj aktivna. Včeraj je bil tako lep sončni zahod. Božansko! Kako lepo in izjemno dobro! Uresničitev čiste lepote in vseh barv.
Kaj pa danes? Kaj bom naredila kaj spontanega? Uh, kako mi je super, da imam čas zase. Komaj čakam, da grem malo po mestu.
Želim si bolj delovati v tej srčni energiji. Včeraj sem dobila tako noro misel in jo bom tudi uresničila. Tako, za zabavo. Ker lahko in ker si želim. Že sama misel na to, mi je zabavna. Vse vesolje kooperativno sodeluje z mano. Kako me sproti osrečuje!? Zakaj bi rekla ne povabilu? Juhu!

Ljubek prisrčen kičasto srečen dan!

Objem! Cmok! Cmok! Cmok!








P.S.: Danes poslušam svoje srce in sledim svojemu srcu. Hodim po srčni poti. Tako sem tudi navdih za druge, da so taki, kot so. Tako je. The pointer sisters - I'm so excited  (https://www.youtube.com/watch?v=rQqwG_rQx7A)


Ni komentarjev:

Objavite komentar