ponedeljek, 24. september 2018

K A T E J A : United...


Hi my Beloved!

So generally, if I look at how my life changed in the last year!? Huge – if I look at everything. I trust more. I trust my feelings more. I know better what I want. I create more and more. I'm moving more. I'm healthier. I'm more consistent.


I see that I didn’t change only inward, but all reflect externally too. Even though it's more important to me the inside. This makes me feel more fulfilled. Rich. Internal abundant.


Can I be happy with what's happening? Just like that?! Because I am. Something pulls me on. Always stronger. I'm wondering how long I'll resist this. Why do I resist?!


I lead life exactly as much as I want. I can create it exactly as happy as I want. I can make myself as unhappy as I want. What do I want to create?


I feel this awakening within me, that I want to express myself. Even more, when I hold everything, the more the river accumulates in me. What else am I waiting for? What else has to happen? What do I want for myself? What do I want to live? Who am I really?


The autumn is here. It's quite gently approaching. It's still warm enough for short sleeves. I was attracted by the colors on this beautiful T-shirt. All my shades are united!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Združeni...


Hej moje drage, moji dragi!

Tako na splošno, če pogledam, kako se mi je življenje spremenilo v zadnjem letu!? Ogromno glede pogleda na vse. Bolj si zaupam. Bolj zaupam svojim občutkom. Bolj vem, kaj bi rada. Bolj in več ustvarjam. Bolj se gibljem. Bolj zdravo jem. Bolj ravno se držim.


Vidim, da se mi ni spreminjalo samo navznoter, da se odraža nekaj tudi navzven. Čeprav mi je bolj pomembno tisto od znotraj. Tako se počutim bolj izpolnjeno. Bogato. Notranje razkošje.

Sem lahko srečna karkoli se dogaja? Kar tako?! Ker sem. Nekaj me vleče naprej. Vedno močneje. Zanima me, kako dolgo se še bom upirala temu. Zakaj se sploh upiram?! 

Življenje vodim točno toliko, kot si ga želim. Lahko si ga ustvarjam točno toliko srečnega, kot si ga želim. Lahko si ustvarjam toliko nesrečnega, kot si ga želim. Kaj si želim ustvarjati?


Čutim to zbujanje v meni, da si želim izraziti. Še bolj, ko vse zadržujem, bolj se ta reka kopiči v meni. Kaj še čakam? Kaj se še vse mora zgoditi? Kaj si želim zase? Kaj si želim živeti? Kdo sem v resnici? 
Jesen je tukaj. Čisto nežno se približuje. Še vedno je dovolj toplo za kratke rokave. Pritegnile pa so me barve na tej lepi majici. Vsi moji odtenki so združeni!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar