sreda, 26. september 2018

K A T E J A : Trusting my style...


Hi my Beloved!

I just know the answers for myself. I know that I want to create a poetic life for myself. What is poetic about me? What makes me passion in my life makes my life sunny, juicy?


Life is better off from this angle. Mine. Full time for myself. I like that and it's my pleasure. What inspires me? Freedom. Today. I can do everything I want. I have plenty of time.


I ask for a sign that I am on the right path.


Enjoy where you are now. Be happy where you are now.


Can I be? I really can.


What if I dare to be more faithful to myself in all respects? What would that mean? I'd rather trust my style. I'd rather do things that make me happy. I would dedicate myself more to myself and enjoy bathing, tea, coffee, walks in nature, laughter, fun, relaxation, and play.



I would be even more independent. Now I'm leaning from one side to other. Between pleasing and selfishness. Weight is slowly transferred to the selfish side.


Sometimes I like dress simple. All black. The shirt has such a beautiful lace on the edge. The pinch of tiger pattern. Of course on shoes. They look lovely. They add a touch to my style.


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Zaupam svojemu stilu…


Hej moje drage, moji dragi!

Samo sama vem odgovore zase. Vem, da si želim ustvarjati poetično življenje zase. Kaj je meni poetično? Kaj v meni vzbuja strast, mi dela življenje sončno, sočno?

Življenje je lepše s tega zornega kota. Mojega. Polnega časa zase. To mi je všeč in to mi je zadovoljstvo. Kaj me navdihuje? Svoboda. Danes. Vse lahko delam, kar si želim. Imam obilico časa.

Prosim za znamenje, da sem na pravi poti.

Uživaj, kjer si zdaj. Bodi srečna, kjer si zdaj.

Sem lahko? Res sem lahko.

Kaj če bi si bolj upala biti bolj zvesta sebi v vseh pogledih? Kaj bi to pomenilo? Bolj bi zaupala svojemu stilu. Bolj bi delala stvari, ki me veselijo. Bolj bi se posvetila sebi in uživanju v kopeli, čajčkih, kavi, sprehodih po naravi, smehu, norčijam, zabavnosti, sproščenosti, igri.

Bila bi še bolj samosvoja. Zdaj sem tako, da niham. Med ugajanjem in sebičnostjo. Teža se počasi preveša na sebično stran.

Včasih imam rada enostavno. Vse črno. Srajčka ima tako lepo čipko ob robu. S ščepcem tigrastega vzorca. Seveda na čevljih. Lepo dopolnijo videz. Dodajo piko na i k mojemu stilu.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar