sobota, 16. junij 2018

K A T E J A : Taste of summer...

Hi my Beloved!

How proud I am!!! If that is possible, everything is possible! And everything is everything!


I'm thinking about how we limit ourselves. I myself. With my beliefs and thoughts that are so domesticated, that I don’t even know, that I have them. I'm happy to drop them off! They certainly don’t serve me anymore.


Why I wouldn’t believe that I can have it all? If I can believe all the other nonsense, why not that?!


I can be inside satisfied, happy. I can do what I love and I'm greatly paid for it. I can have a wonderful house with an atelier by the sea. I can drive a pink car. I can have a wonderful, honest relationship with my son. I can have a wonderful loving happy partner. I can have time to create. I can travel a lot. I can have too much money.


I can do everything. I can do it all. And that's easy. Why would not think so if it’s definitely greater pleasure?!


Why is it so easy to create a magical life?


Are we trusting? At least a little!?! Come on!


Will it be summer? It's already close! I wear summer shoes with full heel. Jeans skirt! White lace edging... Classic for summer. Now I want it already!

Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Okus poletja


Hej moje drage, moji dragi!

Kako sem ponosna!!! Če je to mogoče, je vse mogoče! In vse je vse!
Razmišljam, kako se sami omejujemo. Jaz sebe. S svojimi prepričanji in mislimi, ki so mi tako udomačena, da sploh ne vem, da jih imam. Z veseljem jih spuščam stran! Sigurno mi več ne služijo.

Zakaj pa ne bi verjela, da lahko imam vse? Če lahko verjamem vse ostale neumnosti, zakaj pa to ne bi šlo?!
Lahko sem notranje izpolnjena, srečna. Lahko delam, kar ljubim in sem odlično plačana za to. Lahko imam čudovito hiško z ateljejem ob morju. Lahko vozim pinki avto. Lahko imam čudovit iskren odnos s sinom. Lahko imam čudovitega ljubečega srečnega partnerja. Lahko imam čas za ustvarjanje. Lahko veliko potujem. Lahko imam preveč denarja.


Vse lahko imam. Vse sem lahko. In to z lahkoto. Zakaj pa ne bi tako razmišljala, če mi je definitivno v večje zadovoljstvo?!

Zakaj je tako lahko ustvarjati čarobno življenje?

Že zaupamo? Vsaj malo!?! Dajmo no!!!

Bo že poletje? Čisto blizu je že! Poletni čevlji s polno peto. Jeans krilo! Bela čipkasta obroba... Klasika za poletje. Zdaj pa si ga že želim!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar