sreda, 13. junij 2018

K A T E J A : The rainbow on a pocket!


Hi my Beloved!

Every day I don’t go to my dreams, it’s lost. Every day I'm not genuine, it’s lost. Every day I don’t live in the moment, it’s lost. Every day, when I don’t drink coffee in peace, it’s lost. 


Every day is precious!


Magical! Closer!


I love my life. Lightness. Laughter. Playfulness. Creativity. Pleasure. Warmth. Home. Travels. Or one great adventure.


I found such a good book. I can’t wait to read it later. What pulls me to it! I always carry it along, and then I always get into a chat that I can’t read. Today is the day! I can’t wait!


I don’t want to be nostalgic. Now is my time. Now at this moment everything is exactly the way it should be. Everything is happening to my greatest good. I trust that in the past I can’t find anything satisfying. Reliving the past only steal moments of the present. Nevertheless, I like to remember the good times. And they were really good.


I adore colors always! They're alive! I also like to combine them. There are so beautiful orange shades on the tunic. On the pocket of the skirt is all the rainbow! Lovely! Just that it has colors!!! (And ruffles!)


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Mavrica na žepu!


Hej moje drage, moji dragi!

Meni je vsak dan, ko ne stopam proti svojim sanjam izgubljen. Vsak dan, ko nisem pristna, mi je izgubljen. Vsak dan, ki ga ne živim v trenutku, mi je izgubljen. Vsak dan, ko ne pijem kave v miru, mi je izgubljen. 
Vsak dan je dragocen!

Čarobnost! Čisto od blizu!
Rada imam svoje življenje. Lahkotnost. Smeh. Igrivost. Ustvarjalnost. Užitek. Toplino. Domačnost. Potovanja. Ali eno samo veliko potovanje.
Našla sem tako dobro knjigo. Komaj čakam, da jo pozneje berem. Kar vleče me k njej. Vedno jo nosim zraven, pa se potem vedno zapletem v kak klepet, da je ne morem brati. Danes pa je ta dan! Komaj čakam!

Saj nočem biti nostalgična. Zdaj je moj čas. Zdaj v tem trenutku je vse točno tako, kot mora biti. Vse se odvija v moje največje dobro. Zaupam, da v preteklosti ne morem najti nič zadovoljujočega. Samo te trenutke sedanjosti mi krade. Vseeno pa se rada spomnim dobrih časov. In res so bili dobri. 

Vedno obožujem barve! Prav poživijo me! Rada jih tudi kombiniram. Tukaj na tuniki so tako lepi oranžni odtenki. Na žepu od krila pa vsa mavrica! Ljubko! Samo, da so barve!!! (In volančki!)

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar