ponedeljek, 11. junij 2018

Zavetje krošnje

Včasih je vse kar rabim, tukaj. Zdaj. V tem lepem trenutku. Sedim v senci. Ptički pojejo. Imam dobro kavo z veliko penice. Računalnik, da pišem. Čas samo zase. Ogromno drevo s katerega letijo tako ljubka semena. Labode, ki so prišli pogledati iz radovednosti. Reko. Lahkotno oblekco…

Vse je po mojem okusu. Popolnost tega čudovitega trenutka.

Tišina je. Samo ptički pojejo. Samo sem. Zdaj, tukaj v tem čarobnem času.

Rada živim. Rada imam to pisanost. Rada imam lepoto. Rada imam naravo, a vseeno v mestu. Rada se razvajam. Rada si privoščim.

Cenim lepoto narave, belih labodov, ki tako spoščeno lahkotno plujejo po reki. Rada imam šumenje vetra. Res živim v lepem mestu. Popolnost.

Zdaj je sonce osvetlilo reko. Ampak samo velik krog, kot reflektor. Ga že ni več. Pa je spet tukaj. Voda tako lepo migota v zlatih bleščicah sonca. Ljubko je tukaj.

Listje tako lepo šumi, nežno plapola. Ravno mi je eno seme padlo po hrbtu in me tako prijetno žgčekalo. Nekaj jih je padlo na računalnik. Kako mi to polepša dan! V polnosti!

Čisto k meni je prišel majhen ptiček. Tako je smešen. Ljubek je. Še več jih je. Vrabček. Cela družina ima srečanje pod drevesom. Kako sem vesela, da sem se odločila, da zavijem sem. To me tako osrečuje!

Zelo cenim pogovore. To pa mi je tako bogastvo. Rada imam raznolikost. Včeraj sem kar naglas rekla, na to še niti pomislila nisem.

Zdaj pa so še račke prišle zraven… Saj niso male račke. Samo proti labodom so. Na poti sem sem videla tako dobro kavarno. S fotelji! Na njih so vzorci vrtnic! Kako razkošje. Ampak so nekaj kopali tam v bližini, tako da zaradi hrupa nisem silila tja. Bom pa sigurno šla kaj tja ta teden.

Neka velika kapljica je padla na ekran. Komaj sem jo obrisala, je padla še ena. Pa kaj se to ponavlja. Samo zdaj čisto na rahlo dežuje. Zadnji čas, da vzamem parelino vedno zraven. Ampak je tako toplo, da je prav osvežino čutiti kakšno kapljico na koži. Saj bo verjetno nehalo. Krošnja še me zdaj lepo ščiti. Sonce je in dežuje. Lepo. Poletno. Ljubko!

Je že nehalo... samo vetrc še malo pihlja... pometo mi je semena iz računalnika... škoda!

Ljubek pristen dan, moje drage, moji dragi!!!

Objem!











P.S.: Življeje se dogaja ta trenutek. Kako si ti kaj?

Ni komentarjev:

Objavite komentar